Základní umělecká škola Jižní Město, Praha

 Zpět

DISTANČNÍ VÝUKA PRO PHV - 5. roč

09.05.2021

 

 
PHV- Na straně 80 máme písničku Když jsem husy pásala. https://www.youtube.com/…yTU
Pod noty doplňte jejich názvy, poté si písničku zazpívejte na názvy not a vytleskejte. 
Jaká pomlka se v písničce vyskytuje? 
 
1. ročník- Opakování- noty+ pomlky (viz příloha níže).
Na straně 55 se pokus vyplnit muzikantskou křížovku. O jaký hudební nástroj se jedná?
 
2. ročník- Pokuste se na straně 50 vyluštit křížovku a osmisměrku. 
Dokážete na straně 49 odpovědět, které části smyčcových nástrojů si jsou podobné a v čem se od sebe jednotlivé nástroje liší? 
 Budu ráda, když mi tento úkol zašlete ke kontrole do 14. 5. na školní email. 
 
3. ročník- Na straně 52 si zapamatujte předznamenání stupnic do 4b. 
Pokračuj cvičením 87. U stupnice d moll harmonické nezapomeň doplnit předznamenání, označit zvýšení 7. stupně a doplnit T5. Podívej se, kde a jaké posuvky píšeme u d moll melodické a poté se jí pokus zapsat na zadní stranu v sešitu do prázdné notové osnovy. 
 Budu ráda, když mi tento úkol zašlete ke kontrole do 14. 5. na školní email. 
 
4. ročník- Na straně 52 si zapamatujte předznamenání do 7b a vypracujte celou stranu. Dejte pozor, aby šly béčka v předznamenání po sobě tak, jak mají jít. Dále si připomeňte, že u harmonické stupnice se zvyšuje 6. stupeň a u melodické 6. a 7. stupeň. cestou zpět se ale zvýšení u melodické stupnice ruší. 
 Budu ráda, když mi tento úkol zašlete ke kontrole do 14. 5. na školní email. 
 
5. ročník- Na straně 46 (1. cvičení ) máme na každém řádku 4 pojmy, jeden z nich, který tam nepatří, škrtni. 
Ve druhém cvičení seřaďte hudební názvosloví od nejpomalejšího po nejrychlejší a napište ke každému český výraz. 
Dále strana 48- N. R. Korsakov- Šehrezáda- https://www.youtube.com/…9Cg - vytvořte k hudbě krátký příběh. 
 Budu ráda, když mi tento úkol zašlete ke kontrole do 14. 5. na školní email. 

Přílohy

Dokumenty ke stažení